nana karagiani

nana karagiani

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Για 1η φορά στην Ελλάδα απολαμβάνουμε εκπτώσεις και προσφορές χωρίς επιβάρυνση και συνδρομές!

Κορίτσια μου,τα οικονομικά μας παραείναι ζόρικα και ειδικά τώρα που χειμώνιασε για τα καλά,τα έξοδα μεγαλύτερα και βαριά!!Δεν θα μπορούσα να μην μοιραστώ μαζί σας την δική μου λύση στην σοβαρή μου κρίση που δεν είναι άλλη απο την μαγική καρτούλα που με χαμόγελω κρατώ και συχνά χρησιμοποιώ,αφού την απέκτησα free χωρίς συνδρομές και με την απόλυτη δέσμευση οτι δεν θα υπάρξει ποτέ συνδρομή ή οποιαδήποτε χρέωση!

Ένα παγκόσμιο δίκτυο με εκατομμύρια συμβεβλημένες επιχειρήσεις και πολλοί περισσότερους χαρούμενους καταναλωτές!Την χρησιμοποιώ παντού και έχω σημαντικές εκπτώσεις την ίδια στιγμή,bonus gifts αλλά και extra παροχές για τις επόμενες μου αγορές!!Απο το φαρμακείο μέχρι το εστιατόριο,το ξενοδοχείο μέχρι το σουβλατζίδικο,το κατάστημα ρούχων μέχρι το συνεργείο αυτοκινήτων,το cafe μέχρι το πρατήριο καυσίμων και το super market,είναι πάντα εκεί για να μπορέσω να κινηθώ αξιοπρεπώς!Δεν χρειάζεται να κανω συγκεκριμένη κατανάλωση,όποτε/όσο και άμα θέλω!!Δεν έχει ημερομηνία λήξης!!
Είτε χρησιμοποιούμε το Lyoness ID μας για αγορές από το eBay, την Apple, την Amazon, τον ΑΒ Βασιλόπουλο, τον Κωτσόβολο, τα Jumbo είτε σε οποιαδήποτε άλλη από τις 2.100+ μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα που είναι συμβεβλημένες με τη Lyoness και τις 40.000+ επιχειρήσεις σε 45 ακόμα χώρες,βγαίνουμε super κερδισμένες!!
Aν θέλετε να ενημερωθείτε πιο αναλυτικά και εσείς,στείλτε μου το email σας εδώ ή στο inbox μου στο facebook και ξεχάστε την....ανάπτυξη της κυβέρνησης που δεν λέει να έρθει!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου