nana karagiani

nana karagiani

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Συνέντευξη και φωτογράφιση στο περιοδικό "ΧΑΙ¨!!

Κορίτσια μου,βγήκατε σήμερα ( Τρίτη 7/10) στα περίπτερα?Πήρατε τα καπνά σας,τα σχετικά σας?Μήπως να περάσετε άλλη μια βόλτα?Θα το εκτιμούσα καθώς στο εβδομαδιαίο περιοδικό "Χαι¨έδωσα μια συνεντευξούλα,να την πω περισσότερο φιλική κουβεντούλα καλύτερα για να είμαι απόλυτα ακριβής,όπου μίλησα με την εδώ και πολλά χρόνια φίλη και συνάδελφο,Άννα Τσιάλτα.Μια γυναίκα με την οποία κάνω ούτως ή άλλως παρέαπηγαινοέρχομαι στην σπιταρόνα της και σουλατσάρουμε στα αγαπημένα μας στέκια μαζί.Το πιο αγαπημένο μας όμως τους τελευταίους μήνες,βρλισκεται στην πλατεία της Ν.Σμύρνης και είναι το απίστευτο burger bar,Barrow Burger Place!!OMGGGGG!!!!!Aν αυτό το trendy μαγαζί είχε ανοίξει νωρίτερα,δεν παίζει να είχα πάθει ανορεξία!Φρέσκα και αληθινά μπιφτέκια,συγκλονιστικές τεράστιες σαλάτες με homemade sause και τα πιο φρέσκα λαχανικά της αγοράς,τρυφερά & Ελληνικά φιλέτα κοτόπουλου,real φρεσκοκομμένες πατάτες(δεν το βρίσκεις αυτό πια ούτε σε καλά εστιατόρια όπως δυστηχώς γνωρίζετε)αφράτα ψωμάκια,τεράστια και απίστευτα ψημένα steaks,όλες οι μπύρες της γης,rock music,friendly faces,κούκλοι στο service,talanted chef στη υπογραφή όλων των πιάτων.....ω,ναι,chef!!!!Έχουμε καρακολλήσει!
Eκεί λοιπόν,φάγαμε και είπαμε τα πάντα ένα υπέροχο μεσημέρι Σαββάτου,και όσο πέρναγε η ώρα,τόσο η παρέα ομόρφαινε και μεγάλωνε!!Μόνο αλήθειες,κλασσικά,και ελπίδα για ένα διαφορετικό,ανανεωτικό,απελευθερωμένο απο εμμονές και καταπίεση χειμώνα του 2015!!
Μεάλη αναφορά κάναμε και στο συγκεκριμένο μου blog,το νέο μου καμάρι που τόσο εκτιμώ οτι διαβάζετε και παρακολουθείτε,είναι αλήθεια συγκινητικό για μένα....πολύ!
Kυρίως όμως,ήταν μια ακόμα ευκαιρία για μένα να ευχαριστήσω δημοσίως τους κορυφαίους ανθρώπους της ζωής και ύπαρξης μου.Να ευχαριστήσω εσάς που μέσω facebook και τώρα,μέσω του Nana's Blog επικοινωνείτε όλα τα χρόνια με τέτοια πίστη και αφοσίωση στο πρόσωπο μου.Να ευχαριστήσω την μαμά μου,που μετά απο χρόνια απομάκρυνσης,είναι ξανά ενεργά και δυναμικά στην ζωή μου,άλλωστε,ποτέ δεν έφυγε απο την καρδιά και σκέψη μου.Την καλύτερη μου φίλη,την πιο όμορφη και δυναμική γυναίκα και μητέρα που θα μπορούσα να έχω φανταστεί,την Αναστασία μου,με το πάντα fashionable γούστο της αφού μέχρι και...η i-phone θήκη που βλέπετε,είναι απο το υπέροχο κατάστημα της,το Tess Fashion!
Tην ίδια την Άννα,για την υπομονή και επιμονή της στην φιλία μας.Εδώ μας βλέπετε με την Μαίρη Μπαρκουλη,σύζυγο ως γνωστών του καρδιοκατακτητή ηθοποιού Ανδρέα Μπάρκουλη που δίνει αξιοπρεπώς την δική του μάχη για ζωή και η Μαίρη είναι πάντα κερί αναμμένο στο πλευρό του.Της αξίζει η παρέα μας και τα λαχταριστά burgers & salads που...ισοπεδώσαμε!!!
Tην γλυκία και νιόπαντρη 'Αντζελα,το "χαμογελάκι μου"''όπως άλλωστε την αποκαλώ,το πιο διακριτικό στήριγμα,η φίλη που ακόμα και.....απο το honey moon της έβρισκε λύσεις για εμένα που αποφάσιζα να πάρω διαζύγιο....Την κούφανα την γυναίκα!!!
Tην Οικογένεια Οικονομάκη(τι χρειάζεται να πώ άραγε περισσότερο εδώ),την Ματίνα και την εταιρία Taxiplon συνολικά για όλη την βοήθεια,φιλία,συνεργασία και φυσικά,την γιατρό μου,την κα Πέπη Μαμπλέκου,που θέλει πάντα να κρατά χαμηλούς τόνους και μάλλον θα....μου θυμώσει,μα έπαιξε κορυφαίο ρόλο σε όλη αυτή την πρόοδο,εξέλιξη και πορεία μου καθώς,για 1η φορά στα τόσα χρόνια ανόητης ταλαιπωρίας,βρήκα μια πραγματική επιστήμονα που με την αγάπη,αυστηρότητα και μοναδική της μέθοδο με έβγαλε απο πολλά τούνελ λάθος αποφάσεων και εμμονών.
ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥ ΣΑΣ!!
Τηλέφωνο21 0531 7797
Διεύθυνση emailinfo@tessfashion.gr
Ιστότοποςhttp://www.tessfashion.gr

Τηλέφωνο21 1184 4085
Διεύθυνση emailbarrowburgerbar@gmail.com

Τηλέφωνο21 0271 9555
Διεύθυνση emailinfo@taxiplon.gr
Ιστότοποςhttp://www.taxiplon.gr

Photos by-Natasa Spyropoyloy
Make Up-Xara Orfanoy








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου