Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Espresso Interview.

Koρίτσια μου,εσείς που μου κάνετε την μεγάλη τιμή-πέρα απο τις τυπικούρες-να με διαβάζετε και να με ακολουθείτε στο facebook ίσως έχετε παρατηρήσει πως τα τελευταία χρόνια δεν δίνω συνεντεύξεις συχνά,η αναπαραγωγή τους βέβαια συχνά μπερδεύει.Αυτό δεν συμβαίνει γιατί έγινα ξαφνικά η...Toni Braxton αλλά γιατί είναι μάλλον φθορά για αναγνώστες και εμένα,οι ίδιες ερωτήσεις,τα ίδια κουλά,πόσα βαρετά!Όμως,επειδή είμαι και....ψυχοπονιάρα,σε κάποιους φίλους & πρώην συναδέλφους αισθάνομαι άσχημα μονίμως να απαντώ αρνητικά,έτσι,για φέτος,έκανα ένα τηλεοπτικό με την Νανά Παλαιτσάκη απο το οποίο είμαι απολύτως ευχαριστημένη και δικαιωμένη & την συνέντευξη στην Espresso που δεν με ενθουσίασε το ίδιο,χωρίς κανένα ιδιαίτερο λόγο ομολογώ,ίσως έπεσε πολύ έκθεση μαζεμένη,ίσως ο υπερβολικός και τόσο drama τίτλος...
Anyway,η συνέντευξη δώθηκε σε ένα καφέ στην Πλατεία Μοναστηριακίου στην κα Δήμητρα Δάρδα-δική μου λαμπρή ιδέα καθώς μετά την μετακόμιση μου στο κέντρο της Πόλης το καλοκαίρι που μας πέρασε το αγαπώ όλο και περισσότερο-και ο φωτογράφος της εφημερίδας τράβηξε μερικές φυσικές φωτογραφίες στην γεμάτη ζωή πλατεία ένα ηλιόλουστο μεσημέρι!Αν απορείτε με την αμφίεση είναι γιατί η συνέντευξη δώθηκε αρκετές μέρες πριν τις εκλογές(!!!)αλλά δημοσιεύτηκε ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου-τι ρομαντικό αλήθεια!!Είναι ολοφάνερο πως...photoshop δεν ακούμπησε τις φωτ που ολόιδιες-δεν θέλω να πω καλύτερες-βγάζω απο το smartphone μου!
Kλασσικά,μιλάω πολύ ειλικρινά και ανοιχτά!Λέω την ηλικία μου-εννοείται,κλασσικά με ρωτάνε για Τατιάνα-Λαμπίρη και όλο το σετ μια τόοοοοοσο παλιάς ζωής που σε τίποτα δεν θυμίζει την σημερινή,κλασσικά η ανορεξία πρώτο πλάνο.Λέω και 2 λόγια για την οικονομική κατάσταση που μας έχει γονατίσει αλλά και για το ενδεχόμενο ενός 3ου γάμου-ΗΜΑΡΤΟΝΝΝΝ!Σας παραθέτω κάποια απο τα links που βρήκα στο γρήγορο στα sites που ασχολούνται με ανάλογα θέματα για όσες φίλες δεν διαβάζουν το συγκεκριμένο έντυπο και για μια ακόμη φορά,ξέρω καλά πως οι γλυκές κουβέντες και τα λόγια αγάπης έρχονται σε άφθονες ποσότητες απο εσάς και τους καλούς μου φίλους,αλλά ποτέ απο τους ανθρώπους στους οποίο αναφέρομαι-γιατί ερωτούμαι ασφαλώς-και πάντα μιλώ με τα κολακευτικότερα λόγια ενώ ξέρουμε καλά πως αν γράψω το ρημάδι το βιβλίο θα μιλήσουμε εντελώς διαφορετικά.Και τελικά,επειδή είναι μια διαχρονική ερώτηση ετών που μου γίνεται απο γνωστούς & αγνώστους "Μα καλά,εσύ με τόσες γνωριμίες και συνεργασίες,κανείς τόσα χρόνια να μην σου ζητήσει μια δουλειά",η απάντηση είναι απλή.Όχι,κανείς.Απο όσους ξέρετε,βλέπετε,αναγνωρίζεται στις οθόνες σας καθημερινά.ΜΟΝΟ ο κος Θεόδωρος Οικονομάκης-ιδιοκτήτης των Ikonomakis Κομμωτήρια + VIP.Ξαφνικά,με ευγένεια και επαγγελματισμό που είχα χρόνια να δώ,τον οποίο προσωπολόγο και hairstylist ήξερα φυσικά εδώ και χρόνια και παρακολουθούσα φανατικά την δουλειά του αλλά δεν είμασταν ούτε κολλητοί ούτε κάτι σχετικό και κυρίως,δεν θυμάμαι να υπήρξε ποτέ...καναλάρχης/εκδότης/μεγαλοδημοσιογράφος/παρουσιαστής/στέλεχος ραδιοφωνικού ή τηλεοπτικού σταθμού.Αυτές είναι οι αλήθειες.Δημοσιογράφος που με στήριξε?Η κα Αφροδίτη Υψηλάντη,όχι με εργασία καθώς έχει ηθελημένα αποσυρθεί,αλλά με την πολύτιμη αγάπη και φιλία της,πολύ πιο σημαντική.Που ένιωσα αγάπη και προσφορά?Στο Σπίτι του ηθοποιού και στην μεγάλη αγκαλιά της κας Άννας Φόνσου,a living legend,a true angel.Δεν θέλω να αδικήσω κανέναν,έχω ξανά την μανούλα μου και υπέροχους φίλους και κυρίως φίλες στην ζωή μου που είναι μακριά απο τη προηγούμενη μου δουλειά.Και αυτές είναι τελικά οι αλήθειες της δικής μου ζωής!


http://www.toratora.gr/52902-nana-karagianni-den-fovamai-tin-anoreksia-alla-tin-psuxologia-mou-den-prepei-na-apomonothw/
http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/363932/nana-karagianni-den-fovamai-tin-astheneia-moy-mono-mi-voyliaxo-psyhologika

http://www.espressonews.gr/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%87%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF/%CE%AC%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%BF/showbiz/135879/%C2%AB%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%AD%CF%80%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%83%CF%89-%CE%B4%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%AC%C2%BB





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου