Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Fall clothes and accessories just for you by Nanoyka!!

Κορίτσια μου,η αγάπη μου για την Αναστασία Κατηφόρη(proud owner του μοναδικού Tess Fashion)μετρά χρόνια,δυνατές στιγμές και αληθινές κουβέντες και συναισθήματα.Ένας απο τους δεκάδες λόγους που την έχω σε ξεχωριστή θέση στην καρδιά αλλά και...σώμα μου(tattoo with her name on my right hand)είναι γιατί σέβεται και φροντίζει ουσιαστικά όχι μόνο εμένα,αλλά και όλες τις καλές μου φίλες,εσάς,είναι τέτοιας ποιότητας άνθρωπος,τίποτα περισσότερο.Και όταν μια πανέμορφή και αυτοδημιούργητη γυναίκα και μητέρα θέλει να μοιραστεί,κανείς δεν μπορεί να την σταματήσει!!Οι φθινοπωρινές παραλαβές σε ρούχα/παπούτσια/κοσμήματα/τσάντες στο Tess Fashion στο Αιγάλεω είναι οτι καλύτερο για όλες μας.Stylish outfits εξαιρετικής ποιότητας σε amazing prices,όχι μόνο στις εκπτώσεις,αλλά πάντα!!Ε,και κάτι παραπάνω ανα αναφέρεται οτι είστε φίλες του Nana's Blog!!
Check out τις σημερινές αφίξεις!!!
Για τηλεφωνικες παραγγελιες 210 5317797 & για
ηλεκτρονικες παραγγελιες http:/www.tessfashion.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου