Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Pamper Yourself-Θεραπευτικό-χαλαρωτικό μασάζ!!

Koρίτσια μου,τι έχει περισσότερο ανάγκη η σύγχρονη γυναίκα??Η εργαζόμενη,η μητέρα,η νοικοκυρά,η πιτσιρίκα,η 40άρα,εγώ,εσύ,αυτή & τα μυστήρια??Καλά,μην αρχίσουμε τώρα με τα λεφτά,καριέρα,ένα καλό παλικάρι,καινούριες γόβες etc γιατί τελειωμό δεν θα έχουμε!!Έχουμε ανάγκη να...κακομάθουμε τους πολύτιμους εαυτούς μας!!Να αφιερώσουμε λίγο χρόνο σε εμάς,λίγο να μας κανακέψουμε γιατί κανείς άλλος δεν θα το κάνει για εμάς,sad but true ladies!!Μετά την τόσο κουραστική μου μετακόμιση,μετά τις ατελείωτες ώρες μπροστά στο laptop για τις ανάγκες της δημιουργικής μου εργασίας και του Nana's Blog,μετά τις βολτούλες με ελαφρά ρουχαλάκια σε crazy fall weather,πως να μην έρθω η γυναίκα να πιαστώ??Και να ξαφνικά να μην μπορώ να κοιμηθώ απο τον πόνο,και να μην μπορώ βρακί(με το μπαρδόν)να αλλάξω απο το μάγκωμα,και ξάφνου να κατεβάζω τα σκουπίδια με.....καροτσάκι λαικής,μια τρέλα!!Και ναι,single life is amaaaaaazing,αλλά ποιός να σε εξυπηρετήσει που πρέπει όλα να τα κάνεις βογκόντας και για να βάλεις ένα έμπλαστρο πρέπει να έχεις την ευλιγισία της Nadia Comăneci που ειδικά μετά το πιάσιμο,δεν παίζει!!So,απο το να κάθομαι να σφαδάζω,έκανα την έρευνα μου για να βρώ έναν καθαρό,όμορφο χώρο με έμπειρο και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό που να μπορεί να με ανακουφίσει!Ανάμεσα στις πολλές επιλογές,θέλω να είστε και εσείς προσεκτικές,καλό είναι στον χώρο που θα επιλέξετε να συνεργάζονται φυσικοθεραπευτές,ασχέτως αν έχετε κάτι τέτοιο ανάγκη καθώς,όπως μου έλεγε το friendly προσωπικό στην Κηφισιά,οι περισσότεροι ξεκινάνε με σκοπό να χαλαρώσουν απο την τσίτα της καθημερινότητας και στην 1η κιόλας συνεδρια ανακαλύπτουν πως σε πολλά σημεία του σώματος τους έχουν κόμπους και σοβαρά πιασίματα που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης!Η εμπειρία μου μοναδική!!Η ανακούφιση μεγάλη,η αίσθηση οτι επιτέλους,μια υπέροχη γυναίκα(ή άντρας,your choice)σας.....πατάει στα σωστά και πονεμένα σημεία με αποφασιστικό και ανακουφιστικό τρόπο!Η χαλαρωτική ατμόσφαιρα.ο χαμηλός φωτισμός,οι υπέροχες μυρωδιές,η ταξιδιάρικη μουσική,τα κεράκια που τρεμοπαίζουν και τα απίστευτα μοσχοβολιστα και ενυδατικά λάδια που με φροντίδα απλώνονται στο σώμα σας είναι ένα αληθινό δώρο στον εαυτο σας!!Ποιό sex μου λέτε εσείς,εδώ μιλάμε για πραγματική ηδονή που...διαρκεί καθώς το relax mood σας συνοδεύει για όλη την ημέρα!To ξέρατε κορίτσια μου πως εκτός απο το χαλαρωτικό μασάζ,υπάρχει για κυτταρίτιδα,για αποτοξίνωση οργανισμού,για καταπολέμηση της κατακράτησης υγρών(που είμαι μια κινητή κατακράτηση να το πω και αυτό)??Μασάζ κεφαλής σου λέει και πόσο θέώ να το κάνω,τα "
μηνήγγια"που λέμε και όλη μέρα μας κοπανάνε!!Ααααα,άλλη φανταστική πρόταση είναι το...2πλό μασάζ!!Τουτέστιν,σε 2 κρεβάτια side by side,μοιράζεστε την εμπειρία με την κολλητή σας,την μαμά σας,την κουμπάρα ή ακόμα καλύτερα,με τον αγαπημένο σας!!Τι ρομαντικό αλήθεια,άψογο δώρο επετείου θεωρώ που ποτέ δεν γευτήκαμε αλλά τώρα,για party μας απολαμβάνουμε!!Και επειδή,"μονοφαγού"ποτέ δεν υπήρξα,ανακάλυψα κορίτσια μου άψογο Massage Place στην Κηφισιά,νέος χώρος απο επαγγελματίες με δεκαετίες πίσω τους στον τομέα του μασάζ and spa!Φυσικά,το κρίσιμο είναι οι τιμές φυσικά καθώς,μπορεί να το έχουμε απόλυτη και αληθινή ανάγκη αλλά στην εποχή μας,όλα πολυτέλεια θεωρούνται.So,45'απίστευτου επαγγελματικού μασάζ....με 15 ευρώ για τις φίλες του "Nana's Blog"!!!!Αλήθεια κορίτσια μου,κλείστε το ραντεβού σας,αναφέρετε την Νανούκα και σας τα έχω όλα έτοιμα!!!Να το απολαύσετε όσο κ εγώ είναι η ευχή μου και περιμένω φυσικά τις εντυπώσεις σας!!
p.s.Για το επόμενο μου ραντεβού,θα δοκιμάσω για 1η φορά ever την Ρεφλεξολογία!!Κάνει θαύματα οπως μου λένε και σε μια μικρή "πρόβα"που κάναμε,ένα έχω να σας πω!Χωρίς φυσικά να ξέρει η μασέρ πως έχω χρόνιο πρόβλημα εντερικού(sorry)τύπου,εντόπισε αμέσως το σημείο στο πέλμα που αντανακλά στο συγκεκριμένο όργανο και ναι,πόναγε σαν τρελό!!ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ??Μα,και να μην θες να πιστέψεις,είναι πια αυταπόδεικτο!!!
Lilaia Massage.   Λ.Κηφισίας 286,Κηφισιά.  
Τηλέφωνο21 0808 8920
Διεύθυνση emaillilaia_massage@live.com
http://lilaia.gr/

3 σχόλια:

  1. Το χιούμορ σου είναι γνωστό και πλέον λατρεύω το οτι μπορώ να διαβάζω κείμενα σου! Δεν έχω πάει στον συγκεκριμένο χώρο αλλά έχω κάνει 3 φορές full body massage και άλλες 2 μόνο στα πόδια και πραγματικά δεν υπάρχει η χαλάρωση που νιώθεις μετά! Εγώ βέβαια αν είχα τα χρήματα, άνετα τις πλήρωνα για ένα 3ωρο χαλαρωτικό full body massage μέχρι ύπνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Thank u sweetie για τα τόσο καλά λόγια!!Είναι πραγματικά συγκλονιστική η αίσθηση αν και εγώ το κάνω περισσότερο για θεραπεία σε αυτή την φάση καθώς,αν το πιστεύεις,με την εξάντληση της μετακόμισης(all by my self)έπαθαν ντουβρουτζά όλα και είμαι καταπιασμένη με δραματική κατάσταση μέσης.Βοηθά πολύ το μασαζ,μαζί με κάτι παλιόχαπα...ουφφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, κι εγώ για θεραπεία το έκανα! Στα πόδια είχα πάθει τρελό πιάσιμο και δεν ίσιωνε το πόδι με τίποτα και στο full body είχα θέμα με την ωμοπλάτη. Ακόμα έχω βέβαια...

      Διαγραφή