Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Xειροποίητες δημιουργίες σε μοναδικές τιμές απο την πατρίδα μου,Κέρκυρα!!

Κορίτσια μου,για το πανέμορφο νησί της Κέρκυρας δεν χρειάζεται να σας γράψω πολλά,οι περισσότερες άλλωστε θα την έχετε κάποια στιγμή επισκεφθεί ενώ για μερικές,είναι το απόλυτο νησί των διακοπών και αναμνήσεων!Για εμένα είναι κάτι παραπάνω,είναι ο τόπος καταγωγής μου που δυστηχώς δεν μπορώ συχνά να επισκεφθώ...Η μαμά μου μένει μόνιμα εκεί,άρα και η μισή καρδιά μου.Και κάπου στα Νότια του καταπράσινου,κοσμοπολίτικου νησιού είναι ένα μικρό και ιστορικό χωριουδάκι,ο Χλωμός με θέα που φτάνει μέχρι την Ιταλία και τον γάμο του Clooney,και την παγκοσμίως γνωστή και συγκλονιστική Issos Beach,τόσο καθαρά,ρηχά,κρυστάλλινα,δροσερά νερά,πουθενά αλλού στην γή!!!
Oι τοπικές γεύσεις,οι μυρωδιές,οι φιλόξενοι κάτοικοι με την χαρακτηριστική μελωδική τους ντοπιολαλιά χρίζουν ξεχωριστής αναφοράς,γι αυτό και θα σας "πάω"σε ένα μικρό μαγαζί,παραδοσιακό,φτιαγμένο απο original Κερκυραίους με πολύ μεράκι,χωρίς τις μεγάλες περιουσίες της...Άντζελας Γκερέκου και με το πιο γνήσιο και απλό lifestyle που τους καθιστά πραγματικά ήρεμους και ευτυχισμένους.Ταλαντούχοι και δημιουργικοί,είναι όλο τον χρόνο,καθημερινά εκεί απο νωρίς το πρωί φτιάχνοντας τα πιο γουστόζικα διακοσμητικά,αναμνηστικά αλλά και χρηστικά αντικείμενα,με υλικά μόνο απο το νησί!!Τώρα που-δυστηχώς-χειμωνιάζει,τα γαντάκια/σκουφάκια/κασκολάκια/bebe καλτσάκια έχου την τιμητική τους!Όλα χειροποίητα,απο απίστευτα υλικά που κρατάνε για...πάντα,ζεστά.χοχόλικα και τόσο οικονομικά!!Αν λοιπόν επιλέξετε την Κέρκυρα και το χωριό Χλωμό,μην αμελήσετε την βόλτα σας απο το "Ιonios Anemos"!
Εxtra gifts αν αναφέρετε οτι είστε φίλες του blog μου καθώς,η Πατρίδα θα μιλήσει!!!
 6974599187 + 6933356188         
https://www.facebook.com/IoniosAnemos/timeline



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου