Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Υπέροχα φθινοπωρινά και οικονομικά outfits για όλες μας!!

Kορίτσια μου,πολύ απότομα μπήκε το φθινόπωρο,τα μποφόρ,οι ατελείωτες βροχές και η τόσο απότομη πτώση της θερμοκρασία που φωνάζει "Welcome πνευμονία"!!!
Προσωπικά,δεν έχω χειρότερο....Και εσείς??Ουφφφφ,το mood μόνο το clever shopping μπορεί να μας το φτιάξει αλλά....τέλος μήνα,αρχές σεζόν,με τόσα έξοδα και υποχρεώσεις κάτι τέτοιο φαντάζει οριακά ονειρικό!!Σκοπός αυτού του blog δεν είναι μόνο να επικοινωνούμε(το πιο σημαντικό βέβαια)αλλά να βοηθάμε each other με οικονομικά tips που θα κάνουν την ζωή μας πιο εύκολη και όμορφη.Καθώς,κανένα ρεπορτάζ απο αυτά που θα διαβάσετε εδώ δεν είναι διαφημιστικό,θα μοιράζομαι μαζί σας ότι ενδιαφέρον και ποιοτικό ανακαλύπτω!So,εδώ και χρόνια το αγαπημένο μου κατάστημα για shopping με super τιμές,ποικιλία καικαλή ποιότητα βρίσκεται στο Αιγάλεω-ευτηχώς κοντά στο Μετρό- και είναι το Tess Fashion!!
Check τις νέες παραλαβές και πείτε μου την γνώμη σας!!
Τα έμπειρα και τόσο friendly κορίτσια εκεί θα σας δώσουν τα απαραίτητα styling tips και με τιμές που ξεκινούν απο 15 ευρώ για τις νέα hot outfits & accessories,δεν έχετε κανένα λόγο να καθυστερείτε την επίσκεψη σας!!Εννοείται πως αναφέρετε οτι είστε φίλες της Νανούκας για ακόμα περισσότερα προνόμια!!!
Μάρκου Μπότσαρη 1,Αιγάλεω!Τηλ. 210 5317797
Ηλεκτρονικες παραγγελιες http:/www.tessfashion.gr


1 σχόλιο:

  1. Οι τσάντες με κρόσια είναι μόδα φέτος, απο ότι έχω καταλάβει, και μου αρέσουν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή