Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

Lyoness Member Card-"Σε ποιές επιχειρήσεις/καταστήματα/ κοντά στο σπίτι μου/εργασία μου/κολλητή μου/πατρικό μου,μπορώ να την χρησιμοποιήσω"?

Κορίτσια μου όμορφα και γεμάτα απορίες,πως χαίρομαι όταν μου στέλνετε τα μυνήματα σας είτε στο Inbox μου στο facebook,είτε ως σχόλιο εδώ!Η επικοινωνία μας εδώ και τόσα χρόνια είναι για μένα λόγος να ανοίξω το πάντα καλογυαλισμένο(είμαι και παστρικοΘοδώρα η άτιμη)laptop!
Χαίρομαι που όλο και περισσότερες απο εσάς με ακολουθείτε στον κόσμο προνομίων της Lyoness!Μόνο κερδισμένες βγαίνουμε με την free κάρτα μας,χωρίς συνδρομές και καμία δέσμευση,χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση,τώρα και για πάντα!!Φυσικά και δεν είναι πιστωτική,ούτε χρεωστική-με έχετε ρωτήσει και ορθώς αναρωτιέστε,είμαστε πάντα πολύ προσεκτικές και οργανωμένες!


΄Όμως στην εύλογη απορία σας για το πού μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την μαγική σας κάρτα,σηκώνω τα χέρια ψηλά καθώς είναι προφανώς αδύνατον να σας γράψω με αναλυτικά στοιχεία τις 40.000+ συμβεβλημένες επιχειρήσεις με τη Lyoness (2.100+ στην Ελλάδα) αλλά και όλες τις επιχειρήσεις που δέχονται Mastercard (36.000.000+ επιχειρήσεις σε 100+ χώρες)!!!!Το μόνο βέβαιο είναι οτι δίπλα στο σπίτι σας,στο κατάστημα σας,στο γραφείο σας,στο εξοχικό σας,στο πατρικό σας,στην όποια περιοχή και αν σας αρέσει να βολτάρετε,σε όποια ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ και αν ταξιδέψετε,η Lyoness είναι εκεί!Par example,πόσους Βασιλόπουλους-Κωτσόβολους-Jumbo-Arista syper markets έχετε γύρω σας?Well,Lyoness is there 4 u!!Να,και το Atelier CAFE  που φιλοξένησε ένα ακόμα επιτυχημένο Lyoness Member Party  στην οδό Αγ. Παρασκευής 76 στο Περιστέρι προσφέρει έξτρα 3% cashback +2,5SP ανά 100ευρώ αγορών στα μέλη της Lyoness!
Tις προάλλες που βρέθηκα once again στο Αιγάλεω,να σου ξάφνου μπροστά μου  το κρεοπωλείο "Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ" στην οδό Νέστωρος 84 στο Αιγάλεω προσφέρει έξτρα προνόμια 2% + 1SP ανά 100ευρώ αγορών στα μέλη της Lyoness!Για τις κουφάλες-τις κυριολεκτικές εννοώ-πήγα στον οδοντίατρο Ηρακλής Μανταλέρης στην οδό Αφροδίτης 53 & Τριπόλεως στο Ελληνικό προσφέρει έξτρα 4% Cashback και 5SP ανά 100ευρώ αγορών στα μέλη της Lyoness,για την υπογλυκαιμία το Ζαχαροπλαστείο - Catering ΓΛΥΚΙΣΤΗΡΙ στην οδό Δωδεκανήσου 19 στο Περιστέρι προσφέρει έξτρα 3% Cashback και 4SP ανά 100 ευρώ αγορών στα μέλη της Lyoness,όταν έμενα στα Βόρεια Προάστεια(Θου Κύριε)πόσες κρεατοφαγίες στον Τέλη στην Πεντέλη με 4% Cashback + 4 SP ανά 100 ευρώ αγορά.Και τώρα,που ΝΑΙΙΙΙΙΙ,μένω μόνη μουυυυυυυυυυ,πρέπει να είμαι ασφαλής άρα η πόρτα έπρεπε να...τεθωρακιστεί!Κρύος ιδρώτας έλουσε την Νανούκα γνωρίζοντας πόσο κοστίζουν αυτά τα sport αλλά χωρίς καν να κουνηθώ απο το laptop,μπήκα στο Porta Reto (www.portareto.gr),: www.lyoness.com/gr/stores/el-gr/25302738-porta-reto και όλα έτοιμα!!!!!!!!!

 Για τα πιο hip,fashionable,funky women's clothes and accessories ασφαλώς όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο Uberness Dress 2 Kill family: http://www.dress2kill.gr/#!family/c173r!
Bιβλία για τα παιδιά σας απο  τις εκδόσεις ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ προσφέρουν βιβλία ποιότητας σε μια σειρά από επιστημονικές θεματικές ενότητες και έξτρα 2% Cashback και 2,5SP ανά 100ευρώ αγορών στα μέλη της Lyoness και πραγματικά βρε κορίτσια,τίποτα δεν σας είπα,οι επιχειρήσεις είναι ατελείωτες και αυξάνονται διαρκώς!!Απο βενζινάδικα μέχρι εστιατόρια,έως και taxi και φαρμακεία!!ΣΕ ΟΟΟΛΗ την Ελλάδα,σε όλο τον κόσμο!!Εγώ απλώς πρόχειρα σας έθεσα μερικές πολύ προνομιακές δικές μου αγορές,τα υπόλοιπα τα αφήνω για έσάς!Στείλτε μου το email σας στο inbox μου για να τα έχετε όλα δικά σας και εσείς!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου